Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm - Lidia Zbiegień-Maciąg

Bukiet kwiatów Obrazy/ Ramy/ Fototapety

Bukiet kwiatów

450.00 zł 454,50 zł
Kolorowy oset Obrazy/ Ramy/ Fototapety

Kolorowy oset

129.00 zł 130,29 zł
Klimatyczny zakątek Obrazy/ Ramy/ Fototapety

Klimatyczny zakątek

89.00 zł 89,89 zł
Piórnik prostokątny - Augustine Pozostałe akcesoria biurowe

Piórnik prostokątny - Augustine

43.66 zł 44,10 zł
Pędzle płaskie 882 B [9 szt.] Szkolne artykuły plastyczne

Pędzle płaskie 882 B [9 szt.]

122.36 zł 123,58 zł
Żakiet z prążkowanego dżerseju Taifun / Dzianina

Żakiet z prążkowanego dżerseju

449.00 zł 453,49 zł
Krótki żakiet Taifun / Blezery

Krótki żakiet

449.00 zł 453,49 zł

Biznes i Ekonomia


Szukaj w iceneo.pl : Biznes i Ekonomia
Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm - Lidia Zbiegień-Maciąg Biznes i Ekonomia

Koszty dostawy

Koszt dostawy (przedpłata) : 0,00 zł
Numer ISBN : 9788301154554
Odbiór osobisty : 5,00 zł
Karta kredytowa : 0,00 zł

Dodatkowe informacje

Wysyłka : Masz do wyboru: Pocztę, Paczkomaty, Kuriera GLS, DHL lub odbiór osobisty w wielu miastach w Polsce!
Czas dostawy : dostępny od ręki
9788301154554
121156
9788301154554

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm - Lidia Zbiegień-Maciąg

31.13 zł

31,44 zł

Kategoria: Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm - Lidia Zbiegień-Maciąg

Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.

Opinie

Twoja opinia