Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

Czapka Matka Polka  Czapki

Czapka Matka Polka

34.90 zł 35,25 zł
Francuska opowieść Literatura obyczajowa

Francuska opowieść

23.99 zł 24,23 zł
Szkielet na Lesznie Kryminał, sensacja, thriller, horror

Szkielet na Lesznie

23.02 zł 23,25 zł
Krzyż Mayar Inne książki

Krzyż Mayar

30.60 zł 30,91 zł
Oddam serce w dobre ręce Literatura obyczajowa

Oddam serce w dobre ręce

23.92 zł 24,16 zł
Clics Hero Squad Rollerbox Pozostałe zabawki

Clics Hero Squad Rollerbox

374.06 zł 377,80 zł

Biznes i Ekonomia


Szukaj w iceneo.pl : Biznes i Ekonomia
Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota Biznes i Ekonomia

Koszty dostawy

Koszt dostawy (przedpłata) : 0,00 zł
Numer ISBN : 9788377440537
Odbiór osobisty : 5,00 zł
Karta kredytowa : 0,00 zł

Dodatkowe informacje

Wysyłka : Masz do wyboru: Pocztę, Paczkomaty, Kuriera GLS, DHL lub odbiór osobisty w wielu miastach w Polsce!
Czas dostawy : dostępny od ręki
9788377440537
570069
9788377440537

Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

23.09 zł

23,32 zł

Kategoria: Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

"Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania." Ze Wstępu

Opinie

Twoja opinia