Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

sworzeń wahacza Pozostałe elementy zawieszenia

sworzeń wahacza

0.00 zł 0,00 zł
BAMBINO Oliwka 150ml Kosmetyki dla dzieci i niemowląt

BAMBINO Oliwka 150ml

10.89 zł 11,00 zł
Emalia ftalowa Colours wykonczenie / malowanie / emalie

Emalia ftalowa Colours

8.96 zł 9,05 zł
Kinkiet Kubik 1 x 60 W urzadzanie / lampy oswietlenie / oprawy scienne i sufitowe

Kinkiet Kubik 1 x 60 W

87.46 zł 88,33 zł
Płyta MFP wykonczenie / drewno i drewnopodobne / plyty drewnopochodne

Płyta MFP

56.18 zł 56,74 zł
Aksamitka niska dwubarwna ogrod / rosliny i materialy siewne / nasiona

Aksamitka niska dwubarwna

2.23 zł 2,25 zł

Biznes i Ekonomia


Szukaj w iceneo.pl : Biznes i Ekonomia
Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota Biznes i Ekonomia

Koszty dostawy

Koszt dostawy (przedpłata) : 0,00 zł
Numer ISBN : 9788377440537
Odbiór osobisty : 5,00 zł
Karta kredytowa : 0,00 zł

Dodatkowe informacje

Wysyłka : Masz do wyboru: Pocztę, Paczkomaty, Kuriera GLS, DHL lub odbiór osobisty w wielu miastach w Polsce!
Czas dostawy : dostępny od ręki
9788377440537
570069
9788377440537

Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

23.09 zł

23,32 zł

Kategoria: Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

Psychologia coachingu biznesowego - Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota

Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes

"Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania." Ze Wstępu

Opinie

Twoja opinia