Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa

Podręczniki i lektury


Szukaj w iceneo.pl : Podręczniki i lektury
Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa Podręczniki i lektury

Koszty dostawy

Koszt dostawy (przedpłata) : 0,00 zł
Numer ISBN : 9788364631399
Odbiór osobisty : 5,00 zł
Karta kredytowa : 0,00 zł

Dodatkowe informacje

Wysyłka : Masz do wyboru: Pocztę, Paczkomaty, Kuriera GLS, DHL lub odbiór osobisty w wielu miastach w Polsce!
Czas dostawy : dostępny od ręki
9788364631399
1018774
9788364631399

Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa

29.69 zł

29,99 zł

Kategoria: Książki / Podręczniki i lektury / Podręczniki, Edukacja - pozostałe

Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej - Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa

Książki / Podręczniki i lektury / Podręczniki, Edukacja - pozostałe

Dlaczego w ramach diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzić obserwację i analizować dziecięce kompetencje? A przede wszystkim, jak to robić? By odpowiedzieć na te istotne pytania, powstała książka napisana przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską i Ewę Zielińską Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej. Jak prowadzić obserwację dzieci, interpretować wyniki i formułować wnioski. Z chwilą przeniesienia diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej z poradni do placówek wychowania przedszkolnego, obserwacja i interpretacja dziecięcych aktywności nabrała znaczenia. Pierwszy etap tej diagnozy polega bowiem na obserwowaniu dzieci, analizowaniu oraz interpretowaniu ich zachowań w trakcie zabaw i zajęć przedszkolnych. Książka udostępnia nauczycielowi profesjonalne GOTOWE narzędzia diagnostyczne.<br/><br/>Wyjątkowość treści prezentowanych w publikacji podkreśla fakt, że, według Autorek, nieporozumienia w zakresie stosowania metody obserwacji wynikają z niedostatków publikacji poświęconych nauczycielskiej diagnozie i braku sprawdzonych narzędzi diagnostycznych. Autorki mają nadzieję, że ich starania wprowadzenia zmian przyczynią się do takiego wychowania i edukacji dzieci, aby lepiej wiodło się im w szkole i dorosłym życiu.<br/>

Opinie

Twoja opinia